Afbeelding

Kabouterpad Boekel dankt voor inzet

Nieuws

BOEKEL - De vrijwilligers van Kabouterpad Boekel zijn dankbaar voor alle support nadat zij voor de tweede keer slachtoffer waren geworden van vanadalisme. “Aanhoudingen hebben plaats gevonden. Hierover mogen en willen we verder geen info geven. Alle kabouters  bidden op hun blote knietjes dat dit , nooit echt nooit meer gebeurt. Wij willen nu onze aandacht richten op het positieve  en een dankjewel uitspreken: voor de omwonenden rondom het Kabouterpad, de politie, Buurtpreventie Boekel, meerdere preventie loopgroepen , gemeente Boekel, handhavers en vele andere inwoners van Boekel die zich allemaal ingezet hebben voor het Kabouterpad. Wij zijn jullie onwijs dankbaar.”

Lees ook