Afbeelding

Oud ijzer in Milheeze

Algemeen

MILHEEZE - Op zaterdagvoormiddag 12 oktober houdt slagwerkgroep en fanfare St. Cecilia Milheeze weer haar tweejaarlijkse oud-ijzer-actie. De leden van St. Cecilia komen binnen de bebouwde kom huis-aan-huis het oud ijzer ophalen. Inwoners kunnen hun oud ijzer vanaf 9.30 uur aan de straat leggen. 

De leden van St. Cecilia nemen  ijzer, staal, lood, zink, koper, geel koper, roestvrij staal, accu’s, aluminium en witgoed mee. Mensen die veel oud ijzer hebben of in het buitengebied wonen kunnen een WhatsApp-bericht sturen of bellen naar 06-57 53 52 80. Mailen naar actie@cecilia-milheeze.nl kan ook, tot en met vrijdag 11 oktober 17.00 uur. Uiteraard kan iedereen het ook zelf komen brengen op het Binnenveld, tussen 10.00 en 11.00 uur. 

“We stellen het zeer op prijs als u op deze wijze onze kas zou willen aanvullen door uw oud ijzer te bewaren”, laat St. Cecilia Milheeze weten. “Door uw steun kan onze vereniging diverse activiteiten binnen Milheeze blijven doen. Alvast bedankt namens het bestuur en leden van St. Cecilia Milheeze.”

Lees ook